Beste leden, die ingeschreven zijn voor Brussel of op de reservelijst staan ___________________________________________________________________________________
Hierbij het programma voor de uitstap naar Brussel op donderdag 23 april:
7.30 u.: Samenkomst aan de sporthal te Ruiselede Vertrek richting Brussel met bus van De Meibloem
9.45 u.: Bezoek aan de VRT met gids gedurende 1,5 uur De enthousiaste gidsen leggen ons uit hoe de verschillende programma’s tot stand komen. We maken een wandeling in de radiostudio van studio Brussel of MMM en bezoeken Het Journaal, Sporza en Ketnet.
12.30 u.: Lunch in het restaurant van het Atomium, in de bovenste bol met prachtig zicht over Brussel We nemen samen een hoofdgerecht en dessert (inbegrepen in deelnemingsprijs) . Eventueel een aperitiefje vooraf en de drank aan tafel zijn voor eigen rekening.
Van 14.30 u. tot 15.30 u.: Vrije wandeling of Bezoek aan Design Museum Brussels * op slechts 150 meter van Het Atomium. * Gratis op vertoon van toegangsticket Atomium 16.00 u.: Rondleiding van ongeveer 1,5 uur met gidsen in de verschillende bollen van het Atomium
19.00 u.: Terugtocht naar Ruiselede
HIER nog 2 BELANGRIJKE VRAAGJES:Gelieve ZO VLUG MOGELIJK TE ANTWOORDEN aub!!!
1) Voor bezoek aan de VRT wordt een lijst gevraagd met de namen van alle deelnemers, zoals vermeld op de identiteitskaart. Gelieve dus zo vlug mogelijk jullie correcte namen door te mailen aub want die lijst moet reeds vooraf ingediend worden!
2) Voor het menu in Het Atomium is er keuze tussen: Voor het hoofdgerecht: Ceviche van zeebrasem met paprikacondiment en limoncellogel of Suprême van gele kip met dragonsaus, gekonfijte krielaardappelen en seizoensgroenten Voor het dessert: Duo van sorbets met aardbei-muntsaus of Aardbeiencharlotte
Leuke uitstap toegewenst!
